måndag 6 oktober 2008

Amber

Då var de mammavecka igen, skönt med snabbt internet, hundra kanaler att välja mellan, min andra hund o mysa med..
som sagt, tråkigt att flytta hem till mamma igen men men de är bara tillfälligt så därför de funkar.

Idag fick jag 2 underbara böcker med posten, Nevewhere av Neil Gaiman och andra boken i Amber-serien av Roger Zelazny. en Fantasy serie som är såå otroligt bra som handlar om Corwing den rättmäktige kungen av den verkliga världen som blir fängslad och torterad av sin bris Eric som utnämner sig själv till kung, 4 år senare flyr Corwin och svär på att ta tillbaka tronen och hämnas på sin bror.. där slutade första boken så är peppad som bara den att läsa del två!
Väntar också på en tredje bok, Terry Pratchetts' A hat Full of Sky, alla tre för under hundra spänn, underbara Tradera.

Helgen va lugn och go.
Spelning i fredags, jag satt i kassan såklart! men utan min högra hand denna gång, lille Zelda var sjuk.
Sänder ut krya-på-tankar--> --> -->
Båda banden är skitbra så en hellyckad kväll!

Är för övrigt så trött på BS människor som säger emot er själva, Ni vet vilka ni är. grow up.

Nu ska jag sova, jag Zimmer o Bat i en o samma säng :) saknar min kalleskalle bara...

Inga kommentarer: