torsdag 9 oktober 2008

Homeward Rolling Soldier


Har nu läst ut Anansi Boys.. SJUKT BRA. längtar till nästa Gaiman-bok, som kommer bli Neverwhere eller Good Omens, inte bestämt mig än.
Först blir det andra delen i Amber serien.

gah, jag är för de mesta glad, positiv och glad. ja. aldrig deppig eller mår dåligt inombords av ingen anledning.
Men ett par dagar om året, helst våren eller hösten så känns de jobbigt. vet inte varför men det bara kommer en våg av hopplöshet och obehag för framtiden.. svårt o beskriva men typ så. det kommer gå över om ett kick men damn vad jobbigt de är att känna så. alla känner väl så mer eller mindre någongång, jag känner verkligen för människor som lever med denna känsla, skulle aldrig palla, tycker det är jobbigt med 2 dagar om, året liksom.

Till gladare saker, jag har sedan jag blev sjuk i ryggen kollat lite på tv ibland, kollar vanligtvis ALDRIG på tv för 90% av allt som går är SKIT, Men ett par saker är riktigt riktigt bra!
Ett perfekt exempel är Lyxfällan! haha ärligt... tycker alla på de programmet är heeelt otroliga! jag måste vara den snålaste och mest sparsammaste människan i världen om man jämför med dom :)
Tycker alla som gillar att shoppa fast dom inte har pengar och köper massa på avbetalning borde se de programmet, snacka om att bli off! och jag var de redan innan.

Nee nu ska jag kolla på Cops. Som f.ö är de näst bästa som går på tv somjag inte laddar hem :)

Inga kommentarer: