onsdag 29 oktober 2008

Dashiell

Idag är jag hos mamma och vi tog en tripp till Återvinningen här i Motala och där är alltid askul att gå och pilla, finns tusentals prylar allt från böcker lampor möbler tavlor prydnader till tops.
Jag köper alltid böcker där :) och idag hittade jag 3 st böcker jag velat läsa länge! Gullivers resor, Fettpärlan och Riddarfalken från Malta.
allt för en ynka 25 kr....
aah.

Håller på att forska om mina Best 5 Years of Cinema, men de är så många filmer från massa år så måste kolla allt ordentligt så min lista blir perfekt :)

Håller också på att forska mycket om San Francisco och ställen runtomkring för de börjar ju närma sig nu, 7 veckor ca... Har hittat ett såå grymt seriemuseum mitt i San Fran! och ett Charles M Schulz Museum utanför i Santa Rosa! Så de kommer bli grymt! kommer sakna julaftonen hemma hos kalles föräldrar dock..

men Kalle och jag ska ha en egen den 25e december! :)

Inga kommentarer: